onsdag 25. januar 2012

Lys

Maren beskriver ukas oppgave på denne måten:
"Dagens lærdom handla om lys. Lys er veldig viktig når det gjeld fotografi, det er det som skapar eit bilete. Skapar stemning, skyggar og kontrastar. I dag skulle me utnytte dette ved å fotografere eit egg. Eit egg reflekterer og trekk til seg lyset på mange ulike måtar, og opnar for mange moglegheiter." 
Foto: Maren
Maren: "På dette biletet er det kaldt, klart og jamnt lys. Lyset er spredt jamnt over egga, og framhever den kvite og reine fargen til egget. Det jamne lyset er også grunnen til mangel på skygge, fordi lyset kjem ikkje frå ei bestemt lyskjelde."
Foto: Cathrine
Cathrine: "Dette bildet er tatt inne med en blanding av naturlig og kunstig lys. Det naturlige lyset kommer som et sidelys fra høyre og gir en kraftig slagskygge. Egenskyggen dominerer store deler av egget, mens høylyset bare skimtes på venstre side av egget."
Foto: Kaja
Kaja: "Dette var en av de siste bildene jeg tok. Så da bestemte jeg meg for å leke litt med det som var igjen. Dette er også et veldig rent bilde, med den knallgule plommen som løfter bildet litt opp. Fotoet er tatt inne, slik at lyset som treffer er reflektert. Jeg har justert litt på kontrast her. Jeg har også brukt metning for å forsterke fargen til plommen."

Se flere foto med beskrivelser av lys på elevenes egne blogger. Du finner dem rett under tittelfeltet på bloggen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar